.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
تبلیغ اولویت اول طلاب در ماه محرم است
نماینده ولی فقیه در مازندران تبلیغ و روایتگری درست را اولویت اول طلاب در ماه محرم بیان کرد.
تبلیغ اولویت اول طلاب در ماه محرم است

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در جمع طلایه داران جهاد تبیین و تبلیغ در امامزاده عباس (ع) ساری ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: در روضه‌خوانی، ابلاغ، روایتگری درست و رساندن پیام هدف است از این رو تبلیغ، اولویت اول حوزه‌های علمیه و طلاب است.

 

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به برپایی نماز جماعت در هزار و ۷۰۰ مسجد استان افزود: میانگین کشور در برگزاری نماز جماعت در کشور ۴۵ درصد است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسجد پایگاه تبلیغ است، افزود: ما در تبلیغ معمولاً موضع دفاعی داریم در صورتی که باید موضع تهاجمی داشته باشیم.

 

این مسئول با اشاره به بهره گیری از ابزارهای تبلیغ گفت: با همه ضعف‌ها و کاستی‌ها توانستیم در مقابل نظام استکباری فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب بایستیم با اینکه ابزارهای رسانه، مادیات و پشتیبانی‌های ما با آنها قابل مقایسه نیست چون راه و مکتب ما حق بوده همین بزرگترین عامل پیروزی ما است.

 

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه همه ما باید پای علم و پرچم امام حسین (ع) بایستیم، گفت: شیعه انگلیسی بودن بدترین دشمنی با امام حسین (ع) است و ما که شیعه علوی هستیم باید قرص و محکم پای ارزش‌ها بایستیم و مقابل فتنه‌ها، بی‌حجابی، سگ‌گردانی و غیره زبان امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

 

این مسئول تاکید کرد: باید عزاداران حسینی شأن و شئون حسینی و دسته جات حسینی را رعایت کنند، افزود: در عین اینکه آغوش محافل امام حسینی (ع) به روی همه باز است شئونات باید در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه حفظ شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.403 seconds.